donderdag 23 augustus 2012

PERSONAL | Put them down on paper

Weten jullie nog dat ik in zo'n 'ik verveel me' -  bui, een post heb geplaatst over het 'avonturenboekje'? Het was een plan om een soort scrapbook te maken van vet interessante dingen die ik meemaak in mijn leven. Dat plannetje was natuurlijk helemaal verwaterd, en ondanks dat ik al bezig was met het sparen van leuke foto's, plaatjes en andere dingetjes, bleek er geen tijd te zijn om even een winkeltje binnen te stappen en echt een boekje te kopen.

Dingen gebeuren bij mij wel, alleen wat later. Dus bleek er vandaag wél tijd te zijn om een winkeltje binnen te stappen. Gewoon de Hema, en het is ook gewoon een simpel notitieboekje. Ik heb hem ook in de kleine variant, deze is alleen bedoeld voor quotes. Jup, ik verzamel inderdaad quotes. Dus als je nog een leuke hebt.. ?

We wijken te ver af van het onderwerp. Avonturenboekje. Dus. Alle avonturen van dit schooljaar, inclusief vakanties, hoogtepunten, spontane acties en leuke herinneringen komen erin. En ja hij ziet er inderdaad nog heel erg saai uit, maar daar gaat natuurlijk, ooit, verandering in komen. Het idee is om over een jaar, als deze blog dan hopelijk nog bestaat, jullie het eindresultaat te laten zien.

Als je naar de Hema gaat, kun je natuurlijk niet alleen met een notitieboekje de winkel uit lopen. Ik werd verliefd op dit schattige armbandje. Ik koop echt nooit sieraden bij de Hema, maar kon deze toch echt niet laten liggen. Sorry (inhoud van m'n) portemonnee.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten