zondag 4 januari 2015

LIST | Studie-ontwijkende wishlist


Ik denk dat iedereen dat wel kent. Met goede moed begin je aan het leren van je tentamens.. Als je dan even toe bent aan een mini pauze van 5 minuten werk je even alles op social media bij. Oh maar wacht, nog even de nieuwe collectie en de sale checken. En hoppa. 10 uur voorbij. Shit. 

1. H&M | Overslagrok | 24,99
2. LOAVIES | Hakken | 15,- (sale)
3. H&M | Minischoudertasje | 19,99
4. LOAVIES | Horloge | 14,95
5. BOL.COM | Real Techniques kwasten, startersset | 28,89

4 opmerkingen:

  1. dit kost allemaal geen kloot chris vooral die hakken zijn vet leuk!!!!!!!!!!!

    ik zeg koop het allemaal verwen jezelf

    EX O EX O (if ya know what I mean xxx)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahah ik wist halverwege de 1e zin al wie je was! Jaa ik hou echt van die hakken, maar ze zijn niet meer in mijn maat. Huilen voor het leven. Horloge komt als het goed is vandaag binnen, yolo.

      Verwijderen
  2. Mijn leven in een tekstje, hahahaha. Heel leuk dit!
    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen