vrijdag 16 maart 2012

PERSONAL | Van zomersproeten tot pannenkoeken

Wauw, vandaag was echt een geweldige dag. De zon brengt zoveel big smiles met zich mee! Let your smile change the world, don't let the world change your smile. Het leek wel alsof iedereen goeie bui had vandaag! En ik kreeg me toch zin om allemaal rondjes te gaan dansen, te huppelen en te springen! Heb vandaag zelfs mijn zonnebril weer eens opgehad, het is alsof je de hele wereld anders gaat bekijken. Ondanks dat ik vandaag gewoon school had, was het niet zo'n erg saaie, slome, afgezaagde dag. We hebben achter onze school een heel groot grasveld liggen, daar sporten we ook wel eens in de zomer, waar iedereen in de pauze gaat zitten. Dan komen de echte zomergevoelens er weer, en dat maakt me echt zo vrolijk. Zo vrolijk dat ik er brabbelverhaaltjes van krijg, en en en.. zomersproetjes.. Ik heb vandaag geprobeerd om een zo groot mogelijke zonnebril op te zetten, zodat de zomersproetjes niet kwamen, maar helaas is dat niet gelukt. Maar laten we óók de sproetjes positief verwelkomen als blijk van de komst van de zomer.

Na school heb ik met een vriendin de eerste Ben&Jerry's ijs van het jaar gekocht, een 'waar genot'. En jaja, light! Blijkbaar bestaat er tegenwoordig ook al zo iets als light-ijs. Niet dat het er veel gezonder op wordt, maar alle kleine beetjes helpen!

Alsof het geluk van vandaag nog niet op kon, is het kleed- en zakgeld van vandaag ook weer gestort. En heb ik alweer (oké jongens, ik geef hierbij toe dat ik misschien wel een klein beetje shopverslaafd ben) een geweldige bestelling geplaatst. Niet eens een grote, ik ben trots op mezelf dat ik me zo heb ingehouden! Een bloesje en een broek.
H&M

Daarbij natuurlijk wel weer een ketting op mijn verlanglijstje gezet, die ik echt MOET hebben. Tsja, ik ben zo iemand die ervan overtuigd is dat kleren je niet alleen van binnen, maar ook van buiten kunnen veranderen. Ze kunnen niet alleen veranderen hoe anderen naar je kijken, maar ook hoe je naar jezelf kijkt.

En nu zit ik voldaan achter mn computertje een blog in elkaar te flansen. Nee, ik ben niet iemand die heel goed professioneel kan schrijven. Maar ik schrijf wat er in me opkomt. En ik hoop dat ik voor jullie zo schrijf, dat jullie een beetje mijn gevoel bij een dag of week mee krijgen.  Mijn moeder heeft me nu al zo'n drie keer duidelijk gemaakt dat ik moet stoppen, en nu toch echt naar bed moet, maar jammer voor haar, ik wil zo lang mogelijk van deze dag genieten! Ookal is dat misschien niet het slimste wat ik kan doen, want morgen komt er weer een hele leuke, maar o zo drukke dag aan. Uit school naar de stad met een groep vriendinnen, pannenkoeken eten in een pannenkoekenhuis, en daarna naar de Grote Avond 2012, dat is een soort van grote talentenshow van onze school, en daarna lekker los gaan in de stad. Fijn, fijn, fijn.

Weten jullie eigenlijk al wat je later gaat doen met je leven? Ik denk daar eigenlijk best veel overna, terwijl ik dat eigenlijk helemaal niet wil. Leven met de dag, en genieten wat het je geeft. Vooruit kijken kan best eng zijn, want elke dag kan er iets veranderen, iets gebeuren. Hoe ziet je leven er over 20 jaar uit? We don't remember days, we remember moments.

Oh heh bah, nu is het zo'n lange blog. Dat vind ik zelf altijd heel erg vervelend om helemaal uit te lezen.. Ik hou het liever kort en krachtig! Next time better!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten