vrijdag 31 oktober 2014

NEW IN | Primark & Forever 21



Afgelopen woensdag was het dan "eindelijk" voorbij. Mijn eerste tentamenweek van mijn nieuwe opleiding. Heel wat gestress voor deze (halve) week begon, wat eigenlijk helemaal niet nodig was. Ik had maar 3 tentamens, die stuk voor stuk reuze meevielen. Nu maar hopen dat mijn gevoel hetzelfde zegt als mijn daadwerkelijke cijfer! Woensdag om 10:00 waren we officieel klaar en was het tijd voor wat ontspanning. En wat is nou ontspannender dan even shoppen in Amsterdam? En zo gingen we (twee vriendinnen van m'n opleiding en ik) op weg..

Heerlijk om door die bruisende stad te lopen. Inspiratie te krijgen van zoveel goed geklede mensen, en zoveel verschillende gesprekken om je heen te horen. De cafeetjes zijn daar ook een dikke aanrader trouwens. Leuke stoeltjes, plantjes, gezellige mensen en heerlijke dekentjes om nog lekker buiten op het terras te kunnen zitten.

En als studentje met gratis OV-kaart kan ik mijn voorliefde voor het treinreizen alleen nog maar meer uitbreiden. Dus waarom ook niet ook nog even doorreizen naar Zaandam? Ik was daar zelf nog nooit geweest. Waarom niet snap ik eigenlijk niet, want wat een super schattige huisjes hebben ze daar. En natuurlijk ook altijd leuk meegenomen dat er een Primark staat.

Ik heb eigenlijk gewoon heel veel basis dingen gekocht. Bij de Primark een lekker zacht lounge shirtje, elastiekjes, sloffen, bh en onderbroekjes. En bij de Forever 21 een zwarte broek (waar ik zelf gaten in ga maken, post komt binnenkort online!) en 2 leggings. Leggings draag ik eigenlijk alleen nog als pyama, omdat ze zo heerlijk zacht zitten! Kortom, een zeer geslaagde dag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten