maandag 10 februari 2014

DIY | Scrapbook de vakantie door


Jullie hebben allemaal op mijn Vision Board wat mijn doelen zijn voor de komende tijd. Ik zal ze de komende tijd wat meer gaan beschrijven voor jullie. En laat ik daar nou vandaag eens mee beginnen! Op mijn Vision Board was aan de rechterkant een gezicht te zien, geverfd met waterverf. Dat gezicht staat voor creativiteit. Nu ik niet meer op een middelbare school zit, waar toch wel het één en ander aan creativiteit werd gedaan.. Denk aan CKV of kunst bv, begin ik het bezig zijn met m'n handen toch wel wat te missen.

Nu heb ik stiekem ook een beetje een verslaving aan al die leuke notitie spulletjes van de HEMA. Dus vandaag ben ik even langs geweest, om wat 'washi tape' te kopen. Ik had eerder van mijn vriend een scrapbook gekregen, om er een leuk fotoboek van te maken met alle dingetjes die we meemaken. Dat alles bij elkaar… Tijd voor creativiteit! En meteen misschien ook een leuk idee voor jullie, want hé, er komt straks weer zo'n voorjaarsvakantie aan, en heel misschien heb je wel helemaal niets te doen. Kopje thee d'r bij, leuk muziekje..




Geen opmerkingen:

Een reactie posten