dinsdag 15 oktober 2013

CHALLENGES | Hé hoi! Ja ik leef nog!

Hé hoi! Ja ik leef nog! Een laatste post van zo'n 3 maanden geleden.. Niet te geloven. En dat alleen maar omdat ik niet meer even de tijd neem om even rustig na te denken over een nieuw verhaaltje. Tot vanavond dan.

Om jullie weer even bij te praten; ik werk tegenwoordig bij de VERO MODA. Stiekem een droom die uitkomt. Het is echt heerlijk om de hele dag met kleding bezig te zijn. Ik werk er nu ongeveer 1,5 maand en ik krijg steeds meer verantwoordelijkheden. Heel tof! Al die kleding neemt m'n leven een beetje over, zelfs in m'n dromen sta ik nog in de winkel mensen te helpen met het kopen van kleding. Ook niet heel gek als je er sowieso 4 dagen per week staat. De rest van de tijd besteed ik op school met het vak duits (oké, 3 uurtjes per week les, geweldig nietwaar?!). Eigenlijk ben ik dus de rest van de tijd gewoon vrij. Dat betekend dat er enorm veel films worden gekeken, af en toe wat wordt bijgeslapen en voor de rest met vrienden wordt afgesproken. Oh. En chocola wordt gegeten. Heul veel chocola. Het leven is dus prima prima prima prima prima.

Laatst was ik even bij de Turk in de stad. Ik moest avondeten (kapsalonnetjes) ophalen voor m'n collega's, (helaas niet voor mezelf, jeumpie stond daar echt bijna te kwijlen) en terwijl dat mannetje het eten klaar stond te maken hadden we een heel gesprek. Over school en werk. En er kwam ook naar voren dat ik gezakt was. Blablabla. Het mooie was dat hij zei dat hij de afgelopen jaren wel geleerd heeft dat als de ene deur open dicht gaat, er een andere open gaat. En zo is het. Het leven is wat je ervan maakt. En uiteindelijk komt alles wel weer op zijn pootjes terecht.

Genoeg emotioneel gebrabbeld. Aangezien ik amper les heb, en er ook geen wiskunde meer in mijn leven voorkomt (afgezien van het uitrekenen hoeveel nieuwe shirtjes en schoenen ik nog van m'n salaris kan kopen), mis ik het een beetje om een uitdaging te hebben. Ik ga vanaf nu elke week een nieuwe uitdaging proberen te verzinnen. Niet al te onrealistische, zoals; over 4 dagen heb ik genoeg gespaard om naar Australië te reizen. Nee. Gewoon een simpele, en haalbare. En de vooruitgang ga ik met jullie delen.

Challenge #1: Slaapkamer 2 weken netjes houden. Of nou ja houden.. Ik moet het zo eerst nog even opruimen.

3 opmerkingen:

  1. Wat leuk om te lezen dat je het naar je zin hebt bij de Vero! We zijn erg blij met jou in ons team hoor:D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om weer iets van je te lezen! Ellen

    BeantwoordenVerwijderen