zaterdag 23 maart 2013

LIST | Ik zou rijk en succesvol zijn..



.. Als ik toen ik klein was niet al mijn spaargeld had gestopt in paars briefpapier. Ik kon niet eens schrijven..

.. Als ik niet een account had aangemaakt op hyves en zoveel mogelijk krabbels probeerde te krijgen. Die ik later dan weer verwijderde..

.. Als ik niet al die prut mobieltjes van *een bepaald stom merk* had gekocht die het binnen een half jaar alweer begaven. Of in het water vielen. Met mij erbij, klein detail.

.. Als ik niet steeds in mijn tussenuren naar de supermarkt ging. Om vervolgens smerige pizza croissantjes te kopen. 

.. Als ik vroeger niet al m'n tijd had gestopt in het maken van zandtaartjes en vadertje en moedertje spelen. 

.. Als ik tegen de verleiding van sales en nieuwe collecties van webshops kon. 

.. Als ik niet die oranje (!) wijde (!) broek van de Wibra (!) had gekocht, alleen maar omdat je bij elke aankoop een gratis mobielhoesje kreeg. 

.. Als ik niet al die films had gekocht, die dan net precies de volgende dag op Net 5 te zien waren.. 

.. Als ik vroeger tevreden was geweest met één Barbie. Ik moet die dingen echt eens gaan verkopen. Iemand interesse? 

.. Als ik nu niet deze blog aan het schrijven was.. Dus, doei! 

1 opmerking: