maandag 14 april 2014

LIST | Personal weakness

New Girl
Personal weakness. Dus daar gaat je post deze keer over Chris? Nou vertel. Kom maar op. Uit je persoonlijke struggles maar. Hier een tissue erbij, en laat je gaan. Slik. Oke jongens. Hier komt mijn weakness. SERIES. "Omy, I love them." Ze zijn alleen zoooooo verslavend. Want ja, ik ben zo'n pathetic girl die hele dagen achter haar computertje 8 afleveringen van die ene serie zit te kijken. Ben jij d'r stiekem ook zo'n eentje? Hier volgt mijn top 6 verslavende series waar ik net helemaal bij mee ben, of die ik net ben begonnen. Let me know wat you personal weakness-series zijn.

Pretty Little Liars
De serie die mijn serie-kijkende-leven totaal heeft veranderd. Ik was nooit zo van de series volgen. Natuurlijk keek ik wel eens tv, maar echt alle afleveringen kijken, daar was ik nooit zo van. Non stop afleveringen kijken, en een paar dagen later was weer achter je computertje vandaan komen. Dat gebeurt er bij deze serie. De serie gaat over een hecht vriendinnen groepje met 1 "leidster" die samen een gezellige sleepover houden. Maar guess what? De leidster verdwijnt, en komt niet meer terug. Waar is ze gebleven? En leeft ze überhaupt nog? Find out on your own.

Modern Family
Hou je van humor? Dan is dit jouw serie. De naam zegt van de show zegt het al. Deze serie gaat over hoe het eraan toe gaat in het moderne gezin. Alle dagelijkse taferelen worden net iets leuker als je de invloed van deze serie in je dagelijkse serie gebruiken. En watch out for Lily. 

The Blacklist
Opmerkelijke criminelen, de FBI, en een crimineel (Reddington) die samenwerkt met de FBI. Maar hij wilt alleen met Elizabeth Keen praten. Profielschetser van de FBI. Samen zorgen ze ervoor om de criminelen te pakken. Na een aflevering van deze serie ben je opeens bang dat iedereen om je heen wrede plannen heeft, cause there's no one you can trust. 

The Carrie Diaries
Jullie hebben vast allemaal wel eens gehoord van Sex and the City, met als hoofdrolspeler Carrie Bradshaw. Deze serie gaat over de jonge Carrie. Ze woont eerst nog bij haar vader en zusje, en leert door de serie heen, met af en toe wat struggles, zichzelf kennen. Schrijven, fashion, jongens, vriendinnen, het zit er allemaal in. 

New Girl
Jess is net weg bij haar ex, en is opzoek naar een nieuwe woonruimte. Ze komt terecht bij 3 jongens. Samen beleven ze heerlijke avonturen. Ik ben nog maar net begonnen met deze serie kijken, maar vind hem nu al helemaal geweldig. Jess is helemaal gestoord, and I love it. Ik had afgesproken om deze serie met m'n vriend te kijken, maar hé, dat is best lastig. Net alweer eentje gekeken.. Zonder hem.. Shhht!

Revenge
Een tijdje geleden hoorde ik van iemand dat deze serie pretty awesome is, en zeker niet saai. Revenge gaat over een meisje, Amanda, wat haar vader is verloren. Hij is gestorven door de vrouw waar hij van hield. Amanda neemt revenge. Ik heb nog maar 1 aflevering gekeken, dus meer weet ik er nog niet over, maar mijn interesse heeft deze serie zeker. Vannacht zal een kort nachtje worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten