zaterdag 7 juli 2012

OUTFIT | Maxmini

Brabbelen over kledingstukken, dat was één van de veranderingen die op deze blog zouden worden doorgevoerd. En tsja, aangezien mijn vorige bericht op deze blog deels over goede voornemens ging, ga ik deze goede voornemen maar eens volbrengen. Of hoe je dat ook in het normaal Nederlands mag zeggen/schrijven.

ASOS
Primark
Ondanks dat je hem steeds meer ziet, blijven de meningen er zeker over verdeeld; de maxi rok. De één vindt het afschuwelijk, en de ander geweldig. Maar uiteindelijk heb je dat met alle kledingstukken wel. Zelf vindt ik hem super! En ik was er dan ook al een tijdje naar op zoek. Laat ik nou net afgelopen donderdag naar de Primark zijn geweest, en natuurlijk kwam ik er daar eentje (voor een koopje) tegen. Hij is eigenlijk wat te groot, maar met een riempje erom heen komt het helemaal goed. Hij is wel wat doorzichtig, maar dat is voor op het strand niet zo erg. Natuurlijk kun je er ook een strak basic mini rokje onder doen, om zo net als ze bijvoorbeeld hier bij de ASOS doen.

Afgelopen donderdag is er natuurlijk niet alleen maar 1 rok gekocht, nee mijn saldo op de bank staat alweer bijna op 0, maar dan heb je ook wat zullen we maar zeggen. Die aankopen laat ik vast ook nog wel een keertje zien, en anders niet. Niemand die erop wacht natuurlijk. Iniedergeval, wat vinden jullie van de maxi-rok? Of van het idee van een mini-rok in een maxi-rok?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten