zaterdag 2 juni 2012

PERSONAL | Forever young!

Het is alweer even een tijdje geleden dat ik wat heb geschreven. Het is dan ook ongelofelijk druk. De zomervakantie staat voor de deur, maar dat betekent ook dat we het schooljaar af moeten ronden. Heel fijn als al die leraren dan opeens in de laatste periode aankomen met brieftoetsen, mondelingen, luistertoetsen, PO's, verslagen, verkiezingsprogramma's, presentaties.... Oke, je snapt mijn punt vast al. Het is druk, en als je daarbij ook nog moet werken, dan gaat het aantal uur vrije tijd behoorlijk dalen.

Opzich zijn dat natuurlijk allemaal smoesjes, want het schrijven van een blog duurt hoogstens een half uurtje. En dat valt hartstikke reuze mee! Maar de inspiratie is even weg. Tot vandaag, zo'n 2 minuten geleden bedacht ik me opeens dat er dit afgelopen jaar zoveel gebeurt is. Het hele schooljaar is zo snel voorbij gevlogen, en het zou toch zonde zijn als we die leuke tijden vergeten. Daarom ben ik van plan om, zodra mijn loon weer is gestort, een plakboek te kopen. Laten we er een avonturenboek van maken! Foto's volgen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten